Relaxen!

10 augustus 2022 - Koh Samui, Thailand

Vanaf 4 augustus

Swasdee! Als jullie denken: wat gek dat er geen nieuw verhaal wordt gepubliceerd, maken die gasten niets mee?

Dat klopt! Van 4 tot 8 augustus zaten we op Koh Phangan, in het Longtail Beach Resort. Jurre en Ayla in hun eigen bungalow, Guusje in een eigen slaapkamertje in onze bungalow. 4 dagen strand, zwembad, lekker eten op het strand: buiten een beetje snorkelen en beachtennissen hebben we vrij weinig gedaan. Walking street in Thongsala, een grote openluchtmarkt met o.a. heel veel streetfood, was het enige uitje. De laatste avond was de barbecue avond: red snapper, tonijn, barracuda,  grote garnalen en inktvis, maar ook kip, maïskolven en gepofte aardappels. Genieten!

8 augustus namen we de ferry naar Koh Samui, het hoofdeiland van dit gebied. Twee daagjes in Treehouse op Silent Beach. Een zekerheidje, hier zijn we in 2018 ook geweest, zo relaxed en mooi gelegen. De Oreo Cookie Monster Shake staat nog steeds op het menu, en ook de rest van de kaart is pure verwennerij. Een mooie plek om nog even te relaxen voordat we terug gaan naar het drukke Bangkok. En dan zit het er al bijna op ......

1. Marion:
    11 augustus 2022
    Geniet nog van jullie laatste dagen in Thailand, wij beleven jullie avonturen en ervaringen ,door jullie verhalen. Geweldig!😊
  2. Bas:
    12 augustus 2022
    Heerlijk eiland is 't toch hè. Smullen In Thongsala! Veel plezier in de laatste dagen, maar dat zal zeker wel lukken.. Groet!