Bangkok!

27 juli 2022 - Bangkok, Thailand

Sawasdee!

Zondagavond vertrokken we naar Dubai, om daarvandaan na een tussenstop van 3 1/2 uur door te vliegen naar Bangkok. Bij elkaar ben je met al het wachten erbij toch wel 22 uur onderweg, dus we waren blij dat we er waren! Snel de rugzakken ophalen, geld wisselen en een taxi regelen. Er rijden nu ook minivan taxi's in Bangkok, dus we konden met z'n allen in 1 taxi naar Soi Rambuttri. Wat is het rustig in vergelijking met 2018! Veel minder mensen, maar ook veel gesloten hotels, restaurantjes en winkeltjes. De toeristen die er zijn zijn vrijwel allemaal Nederlanders. Gelukkig is ons favoriete plekje van 4 jaar geleden "Madame Musur" er nog wel dus na het inchecken zitten we daar al snel aan de Chang en Singha biertjes (en een fris voor Guusje). Het is weer even wennen aan de warme, vochtige lucht, dus mak aan vanavond. Het eten is weer geweldig, alleen dat maakt de vermoeiende reis al goed. Dan zoeken we toch onze bedjes maar op, het is tijd voor onze eerste nacht(rust) in Thailand.

Het volgende verhaaltje volgt snel!

1. Marian:
    27 juli 2022
    Gelukkig zijn jullie in goede gezondheid aangekomen in jullie geliefde Thailand.
    En nu vakantie vieren!!!