Fietstocht ervaringen van Jurre en Ayla

27 juli 2022 - Bangkok, Thailand

Hallooooooow!
na een reis van 22 uur was het eindelijk zo ver! Wij mochten 5 uur lang met een temperatuur van 34 graden gaan fietsen door de smalle en drukke straatjes van bangkok! Je kan je natuurlijk voorstellen; wij stonden te springen…. Met al het geluk van de wereld ging het, vanaf het moment van aankomst bij Co Van Kessel (de tourguide), erg hard onweren en regenen. We zaten midden in een tropische storm. Gelukkig had onze leidster ponchos mee, wat de situatie natuurlijk enorm aangenaam maakte, midden in Chinatown…..

Ayla:
Oke, stel je voor;
je vliegt samen met je schoonfamilie naar de andere kant van de wereld. De eerste indruk was natuurlijk, warm! Na de eerste nachtsrust sinds 48 uur (ja u leest het goed) gingen we op avontuur door bangkok op de fiets, spannend natuurlijk! Na 3 uur fietsen gingen we naar het toilet. Ben ik nou de enige waarbij de moed in de schoenen gezakt was, nee hoor zelfs voor Marco was dit even doorbijten. Na een lunchbreak bij een thaisresaurntje hadden we elkaar even moed ingesproken, en dat was zeker het keerpunt. Even later zat ik op mijn fiets, toegezwaaid door alle thaise mensen en dacht ik dit is lang zo erg nog niet.

Jurre en Ayla:
Ineens vonden we het allemaal wel erg leuk (had dit niet 3 uur eerder zo kunnen zijn?) Van dansensde thaise vrouwen tot kinderen die highfives kwamen brengen) Maar het hoogtepunt is en blijft, een lekkere cocktail s’avonds bij een leuk eettentje. Kort samengevat; Het actieve deel van de reis vinden wij er wel opzitten en vanaf nu bivakkeren wij bij elk vindbaar zwembad.

Shoutout naar Co van Kessel en naar Marco voor deze wisselvallige eerste dag!

Groetjes,
De charmante, knappe en bijna-volwassenen van deze reis.

P.S.
De Bierie smaakt hier goed.

1. Joost:
    27 juli 2022
    Als ik zo de verhalen lees hoop ik wel dat jullie over een goede fysieke conditie beschikken. Het zijn wel spannende avonturen natuurlijk 😉
  2. Marco, Andy, Jurre, Guusje en Ayla:
    28 juli 2022
    Ha Joost, het zijn bikkels hoor, respect voor de jeugd!
  3. Janne:
    28 juli 2022
    Knappies! In die natte warmte met een PONCHO! Enjoy!
  4. Astrid:
    Respect voor Ayla! 💪🏼😜